Šperkařské společnosti svou pozornost dnes již nezaměřují výlučně na ženy. Mnohé z nich mají speciální kolekce, jejichž účelem je oslovit také mužské zákazníky. Kromě nejrůznějších prstenů, náramků a manžetových knoflíčků se lze v těchto obchodech setkávat také s velmi luxusními sadami hodinek či například plnících per, jež vzhled muže podtrhují a dotvářejí. Všechno toto zboží lze, jak vzhledem k užitým materiálům, tak také k firmám, jež je v rámci své výroby produkují, považovat za šperky v širokém smyslu slova.
Když Vás chce zaujmout
Pánové povětšinou nevěnují čas a energii nákupům, které pro ně nemají zásadní smysl. Proto nelze doufat, že by Váš drahý pobíhal po obchodech ve snaze o nalezení něčeho, v čem by „se Vám líbil“. Motivace nákupu doplňků je u mužů sycena jinými zdroji. Tím hlavním hnacím motorem je tendence zaujmout.
Zajímavost ve smyslu luxusu je tak pro šperkový průmysl směřovaný na mužské cílové zákazníky zcela klíčovým prvkem jeho fungování. Muži se netouží zrovna líbil, ale rozhodně si potrpí na to být zajímavými, ať již pro případné partnerky, nebo například pro svého zaměstnavatele a tendenci vybočovat z řady a být nezapomenutelným často zasáhne i do řad přítel.
Když mu chcete udělat radost
Nemyslete si. To, že muži neradi nakupují, neznamená, že by neradi dostávali dárky. A jak lépe potěšit významného člena rodiny nebo přímo vlastního manžela než zakoupením některého ze zajímavých šperků z kolekcí, o nichž již bylo hovořeno dříve.
6345983
Pokud tedy máte zájem na tom, aby i Váš drahý věnoval pozornost doplňkům, pak jej nemusíte zatěžovat tím, že je přinutíte obcházet všechny šperkařství v okolí. Pěkně v klidu a v pohodě si můžete v klidu rozmyslet, který šperk by pro něj mohl být tím pravím a poté jej jím překvapit o Vánocích, nebo například v den jeho narozenin.